رفتن به محتوای اصلی
۲۹ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵

پیام شهردار قم برای گرامیداشت روز ارتش/ امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی سربازان وطن است

مطلب بدون عنوان 4273
شهردار قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، نقش و جایگاه این نهاد قدرتمند در جمهوری اسلامی ایران را در اتحاد با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، عامل رشد و عزت کشور دانست. 

به گزارش شهرنیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم با صدور پیامی، بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. 
متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسم تعالی
امنیت مردم از بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی است که در سایه نظام جمهوری اسلامی امروز در جای‌جای کشور پهناور ایران وجود داشته و خادمان مردم در امور دفاعی و امنیتی، باصلابت و اقتداری کم‌نظیر هرگونه شرارت و دشمنی را خط قرمز دانسته و به مبارزه و مقابله با آن می‌پردازند.
توان نظامی و استراتژیهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران که باعث ایجاد بازدارندگی فوق‌العاده‌ای در مقابل دشمنان شده است، ثمره‌ای است از تلاش و ازجان‌گذشتگی سربازان این مرزوبوم که تحت زعامت فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در ارکان مختلف نظامی کشور به آن نائل‌آمده است.
جایگاه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای نیروهای ارزشمند این رکن نظامی کشور که برادرانه به همراه دیگر ارکان نظامی و انتظامی کشور، همچون اعضای یک خانواده با انسجام و همبستگی حفظ حریم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون و مرهون آنان هستیم، گواهی است بر حرکت در مسیر رشد و تعالی و شایسته اکرام و احترام.
فرارسیدن 29 فروردین‌ماه "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" را به‌تمامی فرماندهان و سربازان این رکن نظامی جمهوری اسلامی ایران، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و این مناسبت را بهانه‌ای می‌دانم برای تقدیر از دلاوری‌ها و تلاش‌های شجاعانه ارتشیان جمهوری اسلامی ایران در مسیر اقتدار و امنیت ایران اسلامی.
با درود به ارواح مطهر شهدای این مرزوبوم، به‌ویژه شهدای گران‌قدر ارتش، امیدوارم تحت لوای ولایت حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، همان‌گونه که تاکنون پرچم‌داری و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت اسلامی را شاهد بوده‌ایم، به‌زودی با ظهور منجی عالم بشریت، اقامه عدل و امنیت را برای تمامی آزادگان جهان به نظاره بنشینیم.
سید مرتضی سقائیان نژاد 
شهردار قم 
انتهای پیام/105
 


https://www.qom.ir/RZPQ2